Kandva profiilplekiga Volvo Trucks Estonia Tartu katusetööd

Volvo Trucks Estonia Tartu katusetööd

Katusetööd Volvo Trucks Estonia Tartu veoautokeskuse juurdeehitusel tegi OÜ Evari Ehitus 2012. aastal. 2014. aastal tehti täiendav juurdeehitus.

2012. aasta. Lamekatuse ehitust alustati kandva profiilpleki paigaldamisest. Profiilpleki peale paigaldati 50 mm paksune kivivillplaat, millele omakorda laotati aurutõkkekile.

Põhisoojustuseks kasutati EPS 50 vahtpolüsteroolsoojustust paksusega 160 mm. Soojustuse pealiskihiks paigaldati 30 mm paksused tuulutussoontega Isover katusevillast plaadid.

Hüdroisolatsioonkihina keevitati katusele kahekordne SBS bituumenmaterjalist katusekate ehk kattekiht. Katusekonstruktsioon kinnitati katuse kandekonstruktsiooni külge katusetüüblitega.

Vihmavee ärajuhtimiseks paigaldati katusele vihmavee äravoolukaevud. Kaevud paigaldati katuse madalamatesse kohtadesse ümbr´itsevast pinnast 30 mm sügavamale. Katusekonstruktsiooni tuulutamiseks paigaldati katusele alarõhutuulutid. Katuse parapetile paigaldati tormiplekid ja püstvaltsiga parapetiplekid.

2014. aasta. Ehitati kaks eraldi katust.

Esimene katus: Kandva profiilpleki paigaldas tellija. Profiilpleki peale paigaldati 50 mm paksused kivivillplaadid ehk alusplaadid. Katuse aurutõke ehitati 0,2 mm paksusest aurutõkkekilest. Kiled jätkati ülekattega ja ühenduskohad tihendati.

Soojustamiseks kasutati vahtpolüsterooli EPS 50 paksusega 160 mm. Tuulutuskihiks kasutati Isover klaasvillast tuulutussoontega villaplaate.

Katte ehk hüdroisolatsioonikiht keevitati kahes kihis SBS bituumenmaterjalist. Katus on välimise veeäravooluga. Vihmavee ärajuhtimiseks paigaldati vihmaveerennid, vihmaveetorud, ääreplekid. Katuse tuulutamiseks keevitati katusele alarõhutuulutid.

Teine katus:  Aluskonstruktsioonile paigaldati aurutõkkekile paksusega 0,2 mm. Kiled jätkati ülekattega ja ühenduskohad teibiti. Soojustuseks kasutati vahtpolüsterooli EPS 50 paksusega 320 mm. Tuulutuskihiks paigaldati Isover klaasvillast tuulutussoontega 30 mm paksused katteplaadid. Katusele anti kalded kaldu lõigatud vahtpolüsteroolist.

Hüdroisolatsioonikihiks ehk katusekatteks kasutati kahes kihis keevitatud SBS bituumenrullmaterjali. Ehitati immutatud puidust parapetid ja kaeti ehitusplaadi ja bituumenrullmaterjaliga. Parapeti peale kinnitati parapeti katteplekid. Katuse tuulutamiseks keevitati katuse tuulutuse peakanalite peale alarõhutuulutid.

Objekti andmed

Objekt:   Volvo Trucks Estonia Tartu keskuse juurdeehitus
Aadress:   Ringtee 53, Kandiküla, Tartumaa

Galerii

Esimene Volvo veoauto valmis Rootsis tehase tootmisliinil 1928. aastal.

Series 1 oli vähese võimsusega neljasilindriline bensiinimootoriga 28 hj ja 1500 kg kandejõuga veoauto. Autol oli kinnine kabiin, õhkrehvid ning võllvedu.

Volvo on üks maailma juhtivaid raskete kaubaveokite ja diiselmootorite tootjaid. Üle maailma on Volvol üheksa tehast ning kaheksa kohalike partnerite omanduses olevat tehast.

Volvo veoautosid müüakse ja teenindatakse rohkem kui 130 riigis, 650 edasimüüjafirmat, 1450 töökoda.